Jaunumi

Kā piesaistīt klientu ar bukletu?

Dizains_un_druka_Inga_Berzina_Bukleta_A4_vizualizacija_01.png

Straujajā ikdienas ritmā un biznesa vidē nav iespējams būt vairākās vietās vienlaicīgi, lai arī kā mēs censtos. Taču buklets, kas nodod informāciju par jūsu uzņēmumu, gan var darboties vairākās vietās uzreiz un nodod informāciju potenciālajam klientam.

Labi izstrādāts buklets skaidri un kodolīgi iepazīstina ar kompānijas vai pakalpojuma priekšrocībām un nepieciešamību klienta dzīvē. Taču, ja buklets nav klientam saprotams, viņš izvēlēsies konkurenta piedāvājumu. Tāpēc ir neizmērojami svarīgi sadarboties šī mārketinga rīka izstrādē ar profesionāļiem.

Bukleta dizaina izstrāde ir pirmais solis tā radīšanā. Tā izstrādes laikā ir nepieciešams ņemt vērā kompānijas darbības jomu un specifiku, mērķauditoriju, uzņēmuma kopējo stilu un piedāvātās preces vai pakalpojuma veidus. Tam jābūt informatīvam, bet tajā pašā laikā interesantam un viegli lasāmam. To var panākt lietojot attēlus, izvēloties īstās krāsas un tekstu sadalot viegli lasāmos blokos.

Galvenie elementi, kuriem jābūt bukletā, ir virsraksts, kompānijas logo un nosaukums, kontaktinformācija, produktu un pakalpojumu apraksts, kā arī iemesli, kādēļ klientam vajadzētu izvēlēties tieši jūsu piedāvājumu. Var iekļaut arī attēlus un nozīmīgu statistiku vai viegli saprotamus grafikus. 

Bukleta saturam jāatrod arī veids kā klientu piesaistīt – piemēram, iekļaujot piesaistošu virsrakstu vai piedāvājot problēmas risinājumu. Efektīvs veids kā piesaistīt klientu ir arī aicinājums rīkoties (‘call to action’) vai kāda īpaša piedāvājuma izteikšana bukletā – piemēram, piedāvāt atlaidi, mazu dāvaniņu vai izmēģināt produktu.

Bukleta maketēšana ir cieši saistīta ar bukleta dizaina izstrādi. Pēc tam, kad ir ievākta informācija par uzņēmumu, preci vai pakalpojumu un izstrādāta dizaina skice, tiek veikta maketa izstrāde. Tas nozīmē, ka tiek veikta teksta, grafisko elementu un attēlu pielāgošana nepieciešamajām prasībām, lai pēc tam makets būtu derīgs jebkādai poligrāfijas produkcijai.

Visbeidzot, pēdējais solis procesā ir bukleta drukāšana. Bukleta drukas darbiem jāizvēlas atbilstošs papīrs, jāņem vērā pakalpojuma kvalitāte un arī cenas. Parasti buklets ir no abām pusēm apdrukāta papīra loksne, parasti A4 vai A3 formātā, kas ir salocīta divos vai vairāk locījumos. Bieži vien sanāk, ka uzņēmums pēdējā brīdī saprot, ka nepieciešami bukleti. Tādā gadījumā  SIA “Dizains un Druka” piedāvā nodrukāt steidzamus mazas un vidējas tirāžas drukas darbus stundas laikā pēc maketa iesūtīšanas.

Izvēloties SIA “Dizains un Druka” vari būt pārliecināts, ka tavam bukletam būs piesaistošs dizains, tiks izstrādāts atbilstošs makets un tas būs drukāts uz kvalitatīva un atbilstoša materiāla. Priecāsimies veicināt jūsu profesionālo izaugsmi, radot nepieciešamus un kvalitatīvus klientu piesaistes rīkus!