Jaunumi

Kāda ir atšķirība starp skrejlapu un flajeru?

Jekaterina Belevica_Flaijers A5.jpg

Skrejlapas un flajers tiek uzskatīti par vairāk vai mazāk pieejamiem tipogrāfijas produktiem, kas tiek izmantoti potenciālo pircēju piesaistīšanai. Neskatoties uz šo drukātās reklāmas produktu ārējo līdzību, starp tiem ir būtiskas atšķirības.

• Kas ir skrejlapa?

Skrejlapa ir dažādu formu un izmēru papīra lapa, kas tiek izmantota reklāmas nolūkos, lai piesaistītu mērķauditorijas uzmanību. Skrejlapa var būt krāsaina vai melnbalta, tajā ir zīmējumi, fotogrāfijas vai tikai teksta informācija.

Izplatīšanas metode var būt ļoti dažāda: no izplatīšanas uz ielas un sabiedriskās vietās līdz izplatīšanai dzīvokļos un pastkastītēs.

• Kas ir flajeris?

Flajeris ir neliela lapiņa, kas īpašniekam dod iespēju saņemt konkrētas prēmijas vai citus labumus, apmeklējot konkrētu pasākumu vai iestādi. Tie tiek izsniegti akcijas vai pasākumu laikā.

Flajeris var kalpot kā ielūgums uz plānoto pasākumu. Tās darbības laiks ir ierobežots, tādēļ tajā papildus informācijai par uzņēmumu ir norādīts arī laiks un datums, kā arī visa trūkstošā informācija.

• Kādas ir skrejlapas un flajeru līdzības?

Šo produktu galvenā līdzība ir to apjomā. Jo lielāka iespēja, ka preces vai pakalpojuma pircēji saņems flajeris un skrejlapu, jo efektīvāka būs reklāmas izmaksu atdeve.

• Kāda ir atšķirība starp skrejlapu un flajeru?

Skrejlapai ir neierobežotāks iespēju saraksts. Skrejlapā ir sadalīti attēlā un informācijā. Tie palielina uzņēmuma atpazīstamību, informē klientus par jauniem produktiem un inovācijām. Flajeri galvenokārt tiek izmantotas kā ielūgumi uz noteiktiem pasākumiem.

Ja flajerim jābūt kompaktam un ērtam, tad skrejlapai tiek izvirzītas citas prasības - tai jābūt pamanāmai, ar labu izskatu un košu dizainu.

Skrejlapa un flajeris pilda līdzīgus, tomēr atšķirīgus uzdevumus, tāpēc mārketinga firmas rezultāta sasniegšanai vēlams izmantot gan vienu, gan otru drukas produktu variantu.